Behöver inte använda luren sådär överdrivet mycket för att göra slut på batteriet relativt fort, Spotify, läsa lite nyheter, skicka och ta emot en drös mail och sms, lite twitter och facebook, sen är man nere på ganska kort batteritid, runt eller tom under de 7,5H som luren skulle klara.
Batteri kramandet förstår jag inte alls, om man stänger av allt och batteriet varar i dagar, då har man köpt en produkt man inte använder, det är inte valuta för pengarna.
Personligen har den revolutionerat mitt sätt att kommunicera, tidigare använde jag varken facebook eller twitter särskilt regelbundet, att hålla koll på mailen på resande fot gjorde jag med bärbara datorn, eller när jag kom hem, nu kan jag använda överbliven tid till att göra småsaker och planera in olika saker som jag annars fått lägga tid på när jag kom hem igen. (Hem som till bostaden och Hem som till kontoret)
Om batteriet inte räcker? Köp ett till, Hero är ingen iPhone, du kan enkelt byta batteriet.
Om du endast ville köra en sak åt gången och ville att allt skulle stänga av sig direkt då har du valt fel lur och borde istället satsa på en iPhone, den är mästare på detta, det är även de flesta "vanliga" mobiltelefoner i prisklassen från 100kr och uppåt.
Android är till för att användas, avnjutas, underlätta i vardagen, den förtjänar bättre än att beundras på avstånd, till skillnad från iPhone.
Click to expand...