SPB Shell 3d, två små frågor

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Superstefan, 8 april 2011.

1. Superstefan

Superstefan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Hittade ingen lämplig tråd i SGS-forumet, så jag tyckte det kunde vara motiverat att starta en.

Först och främst skulle jag vilja veta av er som använder den: Hur är det med batteritiden? Jag vet att den flyter på rätt fint, men det känns ju instinktivt som den drar en del kräm...

Sedan en annan sak. Jag provade en fulkopia som hastigast för att "uppleva" den. När jag då försökte koppla telefonen till dator med USB-sladd fick jag upp "PC-anslutning endast tillgänglig i viloläge..."-skylten. Jag hade inga program alls öppna. När jag stängde ner launchern fungerade det direkt.
    Är det min telefon som är dum eller är det någon annan som fått samma problem? Känns ju lite dumt att behöva stänga ner launchern varje gång man vill dra över något via usb.

Nu har jag avinstallerat det igen, eftersom de varit smarta nog att göra så fulkopior inaktiveras, men jag är ändå sugen på att köpa appen trots min ansträngda studentekonomi.

2. poipoi

poipoi Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det drar helt klart mer batteri :) köpte den idag.. men den är fan underbar xD å jag har provat det mesta nu.. det andra vet jag tyvärr inte! men den drar inte extremt mycket för mig.. Dock mer än vanligt..