Lär ju antagligen gå trögare än sirap utblandat med asfalt, Bladen må vara en prisvärd lur men den är inte så värst stark. ...Och även om luren skulle ta SPBshell på en acceptabel nivå lär ju batteriet gråta floder av det konstanta 3D-renderandet.
Funkar perfekt på min, snabbare än ADW launcher i menyerna, brutalt snyggt också. Detta behåller jag.
tycker också det funkar helt okej faktiskt, inget jag kommer använda dock. Som sagt funkar okej, flyter inte perfekt.
Helt underbar, detta trodde jag inte Blad:en var kapabel till. Men det går väl i hand med optimerad kod från SPB, finner ingen framedrop, kör SS RLS3 HW UI
funkar både laggfritt och frächt! dock lite dyrt bara för att testa kan bli ett framtida projekt att få till det snyggt.
Jag har inte testat SPB Shell 3D. Men som det presenteras på webben påminner det om gränssnitt som finns till Linux. På min Blade med LauncherPro testar jag att välja Homescreen settings / Transition Effect / Cube. Det ger samma 3D-effekt.
Hej ! testat SPB shell 3D fungerar OK på min ZTE Swedish Spring rls3 ( 729 Mhz) Retar mej dock på att statusbaren överst inte går att gömma som på ADW launcher.
Undrar jag med.. 100 kr för att testa är lite mycket.. Och 15 min är lite kort tid att bestämma sig på..
http://filebulk.com/66yy8rtq6q1k/spb.shell3d-1.0.1cracked.apk.html Funkade för mig tills jag gick ut på market
Testa den nyss.. Otroligt förvånad när det flöt så bra.. Blir nog ett köp sen när/om dom får den uppdaterad... Vill inte lägga 100 spänn på nått som inte hålls i liv
Köpte den precis. Kan inte starta den. Hur ändrar man på en x10i vad som ska hända vid tryck på "hem" knappen? Mitten knappen? tacksam för svar. Waste of money om den inte fungerar.
Nu har jag köpt denna, strunta i pizzan idag istället. Saknar dock f-book & twitter widget. Kommer man från Launcherpro + så vill man gärna ha en helsides widget Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk