Spel censurerade ?

Discussion in 'Liquid/Liquid E' started by Daniilo, Apr 25, 2010.

1. Daniilo

Daniilo Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

De allra flesta vanliga spel som jag tankat från market är typ censurerade.. På viktiga ställen i spelen är det bara påmålat en svart jävla ruta. Fattar ingenting :s Speedforge 3d funkar inte alls för när man startar spelet så blir hela alltet svart utom 2 siffror på toppen. Men det är igång för den vibrerar ibland..

Vad ska jag göra, den är flashad med: 2.000.16 EMEA GEN1

2. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

MINA ENHETER

har inget med censur att göra utan kompabilitet.
    tanka hem sparepart och antingen avaktikvera lr aktivera compability och starta om mobilen så funkar det

3. Daniilo

Daniilo Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Va dåligt.. Ska inte alla spel vara kompatibla med mobilen om man laddar ner med market?

4. 007Magnus

007Magnus Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Nej. Dels så finns det olika versioner av android där det kan vara inkompatibelt mellan dom. Sen kan spel också köras i olika skärmupplösningar, vilket också kan ställa till det i vissa spel. Sen finns det vissa spel som överhuvudtaget inte kan köras på liquiden då den saknar fysiska kontroller.

Har själv också 2.000.16 EMEA GEN1 och håller inte alls med dig om att det är problem med de flesta vanliga spel som tankats hem från market. Skulle säga att jag bara upplevt det med ett fåtal. Det mesta fungerar som det ska tycker jag.