Hej, Undrar om ni har några bra förslag på spel för 2. ska ut och resa med tjejen och hon skulle nog uppskatta om jag umgicks lite med henne på flyget istället för bara mobilen, så varför inte kombinera dessa
Reactions brukar jag slänga fram på någon förfest, spelet går ut på att lösa ett antal olika pussel och sen trycka på sin knapp, kan vara tex: det finns plats för 6 former på skärmen, det poppar upp en efter en och 5 st ska vara olika, DÅ trycker man till och får poäng, är det fel får man minus, Eller ett simpelt som ett ord på en färg kommer upp men texten måste h aden färgen, det kommer upp typ RED fast står i grön färg, då är det fel, får man vänta på nästa. Vilka huvudstäder som passar till vilka land osv. Jag tycker det är väldigt underhållande, iaf med lite öl i kroppen så man har något att skylla på om det går dåligt ^^ Mvh
Ifall ni lyssnar på ungefär samma musik, och du har mkt av din musik på mobilen, kan du ju kolla in nått sånt här: http://www.androlib.com/android.application.com-treebux-musicquiz-qiiE.aspx Inte testat själv.
pointxxl: nope, tyvärr det ända spel jag har som har sådana funktioner.. Kan bli knepigt i två flygplansstolar ; )