Jag försöker hitta nåt roligt spel till min HTC Hero.. folk skriver länkar till olika sidor med spel som finns på market.. jag får ett exempel på spel.. jag söker.. och läser av QR-koden och den börjar söka på market i min Hero.. men hittar inget.. Why?
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=512&daysprune=-1&order=desc&sort=replycount Kolla efter de 2.1-baserade sådana (VillainROM, BeHero, m.fl.).
Slängde in elelinux 2.1 och nu kommer jag åt alla apps som jag inte kunde nå förut på Market... Nu kommer det till detta... Tips på kul spel? Dom jag testat hittills: Idemolished Gem Miner Tips är välkomna !
Nintaii - väldigt kul spel som kräver att man tänker till lite. Portal keeper - ett helt okey towerdefencespel. Robo defence - Towerdefencespel som imo är det bästa till android för tillfället. Papijump - simpelt spel med en smiley som hoppar mellan plattformar. (mitt rekord är 33k poäng ) Shoot U - Skjut iväg en liten blå gubbe med en kanon på en stjärna. väldigt underhållande spel med helt okej fysik. Space physics - Till viss del lite likt Shoot U, men ändå inte.. målet är att få en boll till en stjärna, genom att rita sträck, bollar och kugghjul osv. svårt att förklara, men det är väldigt kul.