Fråga: Spela in telefonsamtal - Htc One X

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av putoreal, 2 maj 2012.

1. putoreal

putoreal Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan! Såsom alla här vet så finns det en drös med bra applikationer för att spela in samtal med sin Androidtelefon.

Dock har jag nyligen införskaffat mig en HTC One X och märker att det är helt omöjligt att spela in samtal. Jag har prövat varenda applikation som spelar in på Play Butik, ändrat alla inställningar på respektive applikation, ändrat alla inställningar på telefonen utan några som helst resultat..Jag har även spelat in filen på telefonen för att sedan försöka spela upp det på datorn utan resultat.

Jag behöver VERKLIGEN spela in samtal idag pga mitt examensarbete så om någon vet en lösning till detta j***vlaksldm problemet kommer jag vara OERHÖRT tacksam.

Ha en trevlig dag!

Hälsningar
    //puto

2. D-Droid

D-Droid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    88

MINA ENHETER

Aj då, jag skulle testa kontakta utvecklarna av de appar som finns för att se om de kan fixa problemet.

I värsta fall kanske du får använda högtalartelefon och spela in det ljudet.

Ett annat alternativ är att använda en "splitter" så att du kan dela signalen från hörlursuttaget. Då skulle då kunna använda ett headset för dig själv när du pratar och koppla den andra signalen med 3.5mm's plug till dator eller annat media för att spela in.

Last edited: 2 maj 2012
  3. apr76

apr76 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag kan inte heller spela in med några av de existerande apparna.

4. Lainen

Lainen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Och det kommer inte funka heller förrän nån skriver en ny kernel med stöd för detta eftersom det inte finns i Android från start eftersom det är olagligt att spela in samtal i "vissa" länder