[Speltips] Happy Vikings

Diskussion i 'Spel' startad av Axer, 5 nov 2011.

1. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Fanns ingen tråd om detta underbara spel, så jag tar inciativet och gör en.

Man är en underbart söt liten viking (kort,tjock,skitcool) som springer runt och skaffar guld genom att stapla olika föremål (combo,chain o sånt för extrapoäng!)

Blir ju lite extra skoj med tanke på att vikingar bara fanns i Skandinavien.

Gratis version (med reklam): https://market.android.com/details?id=com.hg.vikingfree&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5oZy52aWtpbmdmcmVlIl0.

Betald version (ca 9kr): https://market.android.com/details?id=com.hg.viking&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiY29tLmhnLnZpa2luZyJd

Är hyfsat tungt (IMO) och drar förjävla mycket batteri. Men det är riktigt kul!

Älskar dom feta kärringarna som sjunger när man får nytt Highscore på en bana...

Så vad tycker folket om detta skitknäppa spel?

2. RURAL

RURAL Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 294

MINA ENHETER

Jag har försökt mig på det ett par gånger och ser en viss charm i det, men har aldrig fastnat.
    Avinstallerade det förra veckan men kanske slänger in det på nytt!

3. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Shit, hade tydligen någon gammal version förut.. För nu finns det Valhalla mode och egypten banor! Ännu roligare nu! :)

Valhalla mode är nog det roligaste hitills med det här spelet, då kan man t.o.m skriva nordiska gudanamn (Odin,Loki och Thor har jag lyckats skriva, tror inte det finns några fler, men jag kan ha fel) och det tar nästan aldrig slut! (Highscore runt 30 000, tar en evighet att komma upp dit..)
    Man får alltså mer "tid" för varje combo/plundring/bortrövning av lådor som man gör, kan i princip hålla på för evigt om man är riktigt bra på det, men det blir ju svårare och svårare då det kommer stenar tillslut, som endast försvinner med gudarnas hjälp! :D

4. Zerge

Zerge Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    535
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 16 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 16 Pro
    Telefon 2:
    Nokia X10
    Platta:
    iPad Air 2022 256GB
    Vilket roligt spel detta var, rekommenderar det till alla.

Sent from an unknown Android device using Tapatalk