Sök på Sheeprun på Market.. Finns för närvarande i BETA version. Features: * 10 levels (current version is only beta) * Great cartoon-like graphics * MoboSquare integrated * Physics style gameplay meshed with Lemmings * Tilt and touch screen controls * Various types of sheep * A wolf who will eat your sheep
Laggar på DHD Har testat spelet och det är riktigt kul, men dessvärre fryslaggar spelet på min DHD nästan hela tiden, vilket jag tycker är en aning märkligt med tanke på DHDs spec. Nån annan som har en DHD där det också laggar?
Har du USB debugging igång? om inte, slå på det! upplevde bara lagg innan jag slog på det. Är någon bugg i systemet..
Tyckte det var rätt skojigt hur mycket dom bara tagit rakt av från Angrybirds faktiskt, men helt okej, undehållande 15minuter
Samma spel och banor som home sheep home. http://www.shaunthesheep.com/games/homesheephome/ Tror inte att de är samma utvecklare men vi får hoppas på en mer välgjord version.
Japp jag har USB-felsökning ibockad. Testade att flytta spelet från minneskortet till telefonen och nu flyter det på lite bättre, men dock inte helt laggfritt. Samma sak är det med Angry birds. FPS:en går ner till 2-5 fps på vissa banor vilket gör att spelet nästan är ospelbart. LAAAAGG!
Någon annan som inte hittar det på market? Får "Requested item was not found." om jag går via QR-koden... DHD.