Ett av mina favoritspel till iOS har tydligen äntligen släpps till Android marknaden! Verkar vara billigare för en begränsad tid också, så köp det medan erbjudandet håller. Det spelas genom att trycka på skärmen för att lyfta valen Willow och hjälpa honom komma igenom banorna, akta sig för elaka moln och samla så mycket poäng som möjligt. Väldigt lättsamt spel med vacker grafik. Rekommenderas! Whale Trail på Marketplace.
Rätt mysigt, men det pausar sig hela tiden på min Galaxy s (i9000) med ICS. Är det någon annan som har problem eller beror det på min telefon/rom?
En uppdatering är släppt som låser upp challenge pack 2 som innehåller 32 nya nivåer, samt småändringar till det klassiska spelläget. Har inte tagit mig tid till att personligen kolla in vad exakt som är nytt, men vad det än är lär det vara ganska schyssta grejer
Att det ska vara så förbannat svårt att få tre stjärnor på de flesta banor. Vissa kräver ju att man bokstavligt talat samlar ihop alla bubblor. Arghhh! Men det är ett grymt roligt spel. Det måste jag medge.
Det måste jag hålla med om Kräver en hel del dedikation! Inte alls! Istället för att ge valen tyngd när den faller så lyfter du upp den och släpper för att låta den falla. Synd att det inte finns en gratisversion att testa, men jag rekommenderar spelet hur som helst!