Jag tycker vi bör lista en lista på spel till Android här. Så man har något att göra på tunnelbanan eller bussen Abduction! Bebbled Coloroid Devilry Huntress Farm Frenzy Fun Towers Gang Wars Gem Miner Labyrinth Lite Monkey Kick Off Phit Droid 3rd Edition Rabbit Run Raging Thunder Robo Defense Slide Puzzle Solitaire Space Physics ThrottleCopter Throw a Panda Fyll på! (Alla spel är antingen Free eller Demo versioner då gratis är gott. Allt är också länkat till Androlib.com) Endast spelrekommendationer och diskussioner om dessa i denna tråd. Ta gärna en titt om någon redan har tipsat om spelet. Efterlysningar efter spel tas i tråden för efterlysningar och frågor om Apps och spel. Tips för att höja kvalitén på inläggen: 1. Länka gärna genom cyrket/androlib/appbrain.com 2. Unvik att posta långa listor med spel, välj hellre ut några enstaka som du tycker extra bra om +gärna med en förklaring om varför. /mod
gem miner och throttlecopter är nig dom enda spelen som är värd att spela edit: hittar inte farmfrenzy i market nån som kan ge mig apkn?
Trist om det skulle bli en "listtråd", där man bara raddar upp namnen på spelen. Länka gärna till Androlib eller alternativt, en hemsida där man recenserat spelet i fråga. Min lista från tråden "Apprekommendationer?": https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=12&page=23/#446
Fel av mig Jo det skulle göra det en aning enklare, men jag har mycket fritid nu när jag inväntar Liquiden. För mycket fritid...
Spelen installerade på min lur: Armageddon Squadron Abduction World Attack! FarmFrenzy Flight Director Iron Sight Raging Thunder Robo Defense Snesoid ToonWarz Wave Blazer