Spelutvecklare i Stockholmsområdet sökes!

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av henk77, 13 jun 2024.

1. henk77

henk77 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Hej,

Jag står inför ett spännande projekt – att utveckla ett location-based och AR-mobilspel med enorm potential! Vi pratar om ett spel som inte bara kommer att fånga spelare världen över utan också attrahera annonsörer från alla hörn av planeten. Tänk Pokémon GO, men med en twist som kan revolutionera hela genren.

Som ekonom med en gedigen bakgrund inom finans har jag arbetat fram en affärsmodell och en ekonomisk strategi som är både robust och innovativ. Men här är grejen: jag behöver teknisk expertis för att förvandla denna vision till verklighet. Jag söker därför en eller flera talangfulla personer med djupa kunskaper inom Unity och spelutveckling, särskilt när det gäller AR och location-based spel.

Om du har erfarenhet inom dessa områden och är sugen på att vara med på denna resa, hör av dig till mig. Det kan även finnas behov av andra kompetenser, och jag är öppen för att diskutera hur vi kan komplettera varandras färdigheter för att skapa något fantastiskt.

Låt oss diskutera projektet och se hur vi tillsammans kan ta detta spel till nästa nivå.

Ser fram emot att höra från dig!

nDre, eastbound och bernard gillar detta.