Splitterny Hero skitseg

Diskussion i 'Hero' startad av ShadoX, 14 jan 2010.

1. ShadoX

ShadoX Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, fick hem min hero idag. efter att ha laddat upp batteriet, satte jag i mitt sim-kort och startade upp. Det första jag märker är att det är flera sekunders delay och lagg när jag trycker på nåt, tar minst 10 sekunder t.ex. när man skrev in mailen. kom enda fram till huvudmenyn, och tänkte starta om den för att testa om den går snabbare. Nu när jag startat den visas endast en stor vit triangel med ett gult utropstecken vid sidan samt en telefon som ligger. vad är detta? vågar ju inte slita ut batteriet så hela telefon skiter sig.

2. dalailama

dalailama Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Trist :( alltid kul att få hem en ny leksak och det sista man vill är att den krånglar..

Mitt råd är att du kontaktar butiken där du köpte den och förklarar läget. Alternativet är väl ev. att köra en hard reset men jag skulle skippat att försöka själv.

3. freiendahl

freiendahl Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag skulle gissa på att det är fel på hårdvaran skicka tillbaka den. Min fungerar klockrent har nyaste romen.

4. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Kan ju även sitta i mjukvaran men eftersom du bara haft den nån dag så ska du kontakta butiken & be att få en ny, jag skulle inte grejat mycket själv med en lur som bara är nån dag gammal...