Sports-Tracker för Android

Diskussion i 'Applikationer' startad av Dahliz91, 17 jun 2011.

1. Dahliz91

Dahliz91 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    212
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Sports-Tracker har ju precis börjat bjuda in betatestare till sin Android-app så tänkte bara koll om det är någon här som är betatestare. Hade varit kul att höra vad ni tycker i så fall och framförallt ifall ni har en apk-fil man kan få ;)

2. fizz

fizz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Intressant.. Visst fanns det till S60? Körde det mkt på min nokia, hoppas det blir lika bra till android...

Sent from my dualicious SGS2 using Tapatalk!

3. Dahliz91

Dahliz91 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    212
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Jo det är ju Nokia som ligger bakom Sports-Tracker. Jag använde det när jag hade min 5800 XM. Så vore kul att testa hur det är nu. iPhone betan höll ju på i två veckor eller nåt och släpptes förra veckan och eftersom de utvecklats parallelt så kanske det inte dröjer så länge innan det kommer en skarp version till Android också. De ska tydligen vara väldigt lika och det verkar lovande efter det jag sett på iPhone versionen.

4. johand74

johand74 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    135
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro XL
    ROM:
    Stock
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 2:
    Oneplus 8 Pro
    Någon som använder Sports Tracker? Funkar det bra med att hitta GPS? Drar den appen mycket batteri jämnfört med ex. Endomondo?

5. svempa

svempa Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

sports tracker

I min N97 funkade Sports Tracker bäst, distansen, av det jag hittade att prova. Lull lull var skitsamma.
    Nu har jag testat Sports Tracker i min HTC ett bra tag. Jag gillade sedan tidigare grafiken. Som distansmätare i min HTC är det oanvändbart. Varför vet jag inte. Har frågat dem, men de brukar inte svara. Som ex blev 2 km till 5 km, dagens 10 km blev 25 km osv. Tittar jag på track, så var det bitvis 6-7 km från rätt ställe. F.ö. såg track ut som om det var en jagande hund, ett enda virrvarr. Synd, för jag gillar verkligen Sports Tracker. Inte mycket att göra åt, eftersom de inte svarar på mail.