Spotify, Bluetooth = fail

Diskussion i 'Allmänt' startad av tattis, 30 jul 2010.

1. tattis

tattis Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej jag har ett rätt stort problem med min HTC-Desire (eller om det är Spotify, jag vet faktiskt inte).

Hur som haver, när jag ansluter mig till min bilstereo för att lyssna på musik via Spotify står det 'Inga bluetooth-hörlurar är ikopplade' (det blir så helt random känns det som, ibland blir det inte så)

När jag sedan ska starta mina syncade-spellistor får jag inget ljud och spotify-spelaren visar fel i hur länge låten spelats, den nästan flyger fram från 1..3...6..7..8.

Det har inte alltid varit så här, jag har fått samma problem tidigare men då tog jag bort min parning (mobil-stereo) och la in den igen men nu funkar inte ens det..

Tjejens mobil (också HTC-Desire) funkar klockrent och har aldrig varit ngt strul med.. hjälp :(

2. tattis

tattis Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ingen som vet något?

Nu efter uppdateringen (2.2) så spelas låtarna som dom ska i Spotify...förutom att jag inte får ljud.

Händer även att när jag aktiverar bluetooth i bilen att telefonen blir tokslö!.. funderar på att ringa HTC ang detta om ingen vet något :(