Problem: Spotify hittar inte s2an

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Macki, 14 maj 2012.

1. Macki

Macki Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    137

MINA ENHETER

Har precis skaffat spotify premium och tänkte synka telefon med spotify som man ju tydligen ska göra om man vill få in spellistorna man har på datorn, men nu hittar inte spotify i datorn telefon. Fundera om man måste slå på synlighet men har gjort när jag kör kies och datorn ser ju då s2an i nätverket och jag kan köra kies.

Provade nyss installera nya betan för ICS men hjälpte tyvärr inte det heller.. Står bara att man ska köra spotify när man är i samma nätverk under fliken devices i spotify, vilket jag gör.

Några idéer?

2. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    335

MINA ENHETER

Hmm, pröva sätt igång synkronisering på mobilen! ;) Inställningar > Konton o synkning eller nåt sånt!
    Har själv ej spotify så vet ej hur det hela går till men ^^Känns som att synkningen bör vara på i ditt fall för att de ska kunna hitta varandra ;)

Last edited: 14 maj 2012
  3. harull93

harull93 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    62

MINA ENHETER

Hett tips: om du har laddat ned Spotify via market, avinstallera det och ladda hem den nya Spotify betan med nya funktioner samt ett riktigt snyggt utseende!

Du kan ladda ned APK:n här: http://www.spotify.com/se/download/previews/

4. Macki

Macki Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    137

MINA ENHETER

Testade det och det funkar tyvärr inte :/ måste finnas ett specifikt konto att synka mot och det finns bara facebook, hotmail, twitter och liknande, inge spotify. tack ändå!

Har gjort det, ser riktigt bra ut, men kan fortfarande inte synka mot datorn och få in mina spellistor :/

5. Macki

Macki Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    137

MINA ENHETER

Hitta nog på vad som är fel nu, har en free trial på telefon som gör att spotify tror att jag kör två olika accounts!