Har fått mina jabra precis och dom funkar fin fint. Ett problem jag har är att jag inte kan styra spotify vilket är surt. När jag byter låt så startar den vanliga musikspelaren och de vill jag ju inte. Finns nåt sätt att lösa detta??
Ta bort alla MP3 låtar från minneskortet. Inget bra sätt, men det enda jag hittat som funkat. Då startar inte den inbyggda spelaren, för den har inget att spela.
kändes så sjukt dåligt :\ menar finns ju låtar som åtminstone jag vill ha kvar på mobilen och inte finns på spotify... plus jag vill då ha en mp3a till ringsignal... man tycker ju det borde gå lösa på något annat sätt men folk på andra sidor verkar inte heller hitta nå annat sätt... :\
Skulle ju kommit i höstas, men den som väntar på något för gott, väntar alltid för länge. Det är helt enkelt en bugg i Sense eller var det nu ligger, men helt klart en kass feature att BT-headset alltid startar Herons inbyggda musikspelare automatiskt. Har fått meddelande från HTC att jag ska invänta den nya ROM'en.
testade att installera en headset fix. http://www.androlib.com/android.application.at-zweng-headsetbuttonfix-pDxz.aspx och än så länge verkar de funka bra
Jo jag läste de oxå. men som sagt har inte behövt göra det. Fick dock en "force close" av musikappen men de gjorde ju inget för spotify funka som de skulle
Ok, står ju att man ska ta bort HTC appen, men får väl testa utan först. Går väl inte att ta bort den utan att roota, så det är väl bara att invänta 2,1 annars.
Nej bara första gången. Sen laggar det några sekunder sen funkar det fint Edit: Har du testat att ta bort HTC egna musikspelare och vad blev i så fall resultatet?? Jag får nämligen fel lite oftare nu..
Nope, bara att vänta. Den kommer väl så snart de släppt de nya lurarna verkar det som. Och de verkar ju vara på väg ut snart.