Spotify knas efter uppdateringen?

Discussion in 'Xperia X10 (2010)' started by Papazian, Jul 19, 2010.

1. Papazian

Papazian Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Vet inte om detta är på grund av senaste uppdateringen eller något annat, men upptäckte problemet först i helgen.

När jag loggar in på Spotify (som för övrigt frågar om jag ska logga in offline lr online varje gång jag loggar in nu bara för att jag är utomlands, väldigt störigt) så får jag bara en halv skärm. Jag kan fortfarande scrolla ner och se de saker som inte syns, men den undre halvan av skärmen är helt svart. Och menyn i underkanten är "upp-pressad" mitt i skärmen. Va fan? Tror Spotify att jag har en X10mini nu helt plötsligt? Ingen annan som har sett detta? Har testat att ominstallera och det ser likadant ut.

Tacksam för hjälp!

2. Khwaj

Khwaj Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

va nån på spotifys forum som hade problem med att han bara fick halvskärm i spotify. snubbla över den när jag leta efter ett annat fel där, så testa o sök igenom deras forum lite. vet att han löste det genom att ändra nån inställning i telefonen, dock inte koll på vad/vilken han ändra.

3. Papazian

MINA ENHETER

När du säger spotifys forum, vad menar du då... ? Går in på deras hemsida men ser ingen forumdel. Är det inne på Help du menar då?

Edit: Hittade forumet. Lyckas bara hitta de 14 senaste inläggen, kan man se längre bak än så någonstans?

Last edited: Jul 19, 2010
  4. Khwaj

Khwaj Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

5. Papazian

MINA ENHETER

TACK! Nu fungerade det fint!