Fråga: Spotify Offline på Wear OS, egna spellistor på klockan?

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av Str0be, 26 aug 2021.

  1. Str0be

    Str0be Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 maj 2013
    Inlägg:
    276
    Mottagna gillanden:
    105
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 7T Pro
    ROM:
    Stock 11.0.91
    Halloj Swedroidare!!

    Kan tro att jag blev glad när Spotify offline äntligen kom till Wear OS nu i veckan, wohoo! Jag har fått det på min Fossil Gen5 men håller på att bli tokig på en sak… hur i hela friden får man upp sina egna spellistor på klockan så att jag kan ha dem offline?

    När jag swipar vänster för att se de olika spellistorna så har jag följande…2st. "mest spelat" spellistor. Resten är bara förslag i listan såsom "rekommenderas för dagen" och inte mina egna spellistor. Inte ens mina gillade låtar dyker upp.

    Hur får jag upp mina egna skapade spellistor i klockan? Jag har skapat en ny spellista i mobilen och döpt den till "watch playlist". Även provat att fästa den i mobilen, men inte hjälper det… är jag bara helt trög eller är Spotify i klockan ett skämt?:P

    Någon som kan upplysa mig? @bernard@bernard (experten själv) kanske? :D

    Tack för respons!

    //Str0Be
     
    Last edited: 26 aug 2021
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 766
    Mottagna gillanden:
    44 765
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Hittar du inte spellistan du skapat under rubriken "Recently played" om du spelar lite musik från den, och sedan går över till klockan?

    Nej, klienten är rätt begränsad i nuvarande form vad gäller att göra uppslag eller söka bland skapade spellistor.
     
    Str0be gillar detta.
  3. Str0be

    Str0be Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 maj 2013
    Inlägg:
    276
    Mottagna gillanden:
    105
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 7T Pro
    ROM:
    Stock 11.0.91
    Tack för svar @bernard@bernard !
    Nix, "senast spelade" hittar jag inte i klockans spellistor alls :ehm: De enda 2 jag har är längst upp som är de mest spelade spellistorna. Dessa är så stora, så de vill jag inte ha offline (flera hundratalet låtar).

    Sen bara en massa rekommenderat under det… märkligt. Har provat att rensa cache i klockappen och "force close". Ingen skillnad… har du senast spelade spellistor i klockan?
     
  4. Str0be

    Str0be Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 maj 2013
    Inlägg:
    276
    Mottagna gillanden:
    105
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 7T Pro
    ROM:
    Stock 11.0.91
    Ingen annan som fått Spotify offline på klockan som kan flika in? Har provat att ominstallera appen i klockan men det ser likadant ut. :ehm: