Spotify tiltar i HTS One S med en viss artist!!!!

Diskussion i 'Applikationer' startad av c-oma, 27 aug 2012.

1. c-oma

c-oma Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja som rubriken lyder. Har en One S & kör såklart Spotify. Kör alltid spelaren på mix eller vad det heter. Musiken tystnar/lägger av väldigt ofta. Det blir inte "paus" utan bara dör. Då måste man trycka på "paus" sen på "play" så rullar det ett tag igen. & det sjuka är att det ALLTID är innan eller efter en Social Distortion/Mike Ness låt... Någon som har nå bra tips??? Det puckar inte ur på detta vis i datorn med samma spellista. Bara i luren. Duktigt irriterande när man sitter på cykeln under ett träningspass att behöva krångla fram luren, ta av vanten & trycka några gånger för att de ska funka. Sen dör de igen när nästa låt kommer eller slutar med samma artist/grupp.

Snälla hjälp mig med detta problem!

Mvh

2. abru

abru Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

har du importerar den låten via ett mediabibliotek eller har du letat upp den på spotify?

3. c-oma

c-oma Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena.

Allt kommer från Spotify.
    Snälla hjälp mig. Ja blir tokig på detta...

4. abru

abru Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

jag är ledsen men jag har ingen aning om vad det kan bero på. testa med att ändra dina inställningar för crossfade eller gapless playback. om det inte gör någon skillnad, testa med att rensa data. det är iaf vad jag skulle gjort.

hoppas att det löser sig!

5. Varazir

Varazir Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    54
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 5
    Info:
    Nova launcher
    Hej, jag hade liknande problem i förra versionen. Kollar man med aLogcat appen så kunde man se att tjänsten startade om.
    Jag har inte haft det lika ofta efter senaste uppdateringen.

Kan testa att installera om appen, om du kör offline filer töm de och testa att synka om alla filerna. Tidsödande men det är det enda jag kan komma på.