Spotify utomlands billigast, möjligast

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av fubar81, 14 december 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. fubar81

fubar81 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kommer att åka till Indien snart och kommer vara borta ett tag. Men jag har stött på ett problem. Jag vill inte ta med mig min nya mobil pga stöldrisk och slitaget som kommer att bli. Jag tänkte ta med mig nån gammal skitmobil som jag enbart kommer att använda för att ringa med, men så vill jag ju gärna kunna lyssna på spotify när jag är borta. Så jag vill ha nånting, en mobil eller en mp3-spelare som klarar av spotify. Har egentligen bara ett krav. Det ska vara billigt, alltså så billigt att jag inte bryr mig om den blir stulen eller går sönder. Förhoppningsvis händer det inte men... Om det är en mobil så ska den helst vara olåst så jag kan använda indiskt kontantkort, men som sagt det är inget krav.

Min idé är att jag laddar hem alla appar som jag kan tänkas behöva och gör mina spellistor tillgängliga i "offline" här hemma, då är jag inte i behov av wifi där nere vilket det inte finns gott om :)

En sak jag tittat på är Samsung Galaxy Mini. Kostar typ 800kr, och måste låsas upp för 300kr? Den klarar ju spotify och den går och ringa med. That´s it.

Finns det billigare/bättre alternativ?

Funkar det att göra som jag tänker?

Kommer jag under tusenlappen är jag nöjd!

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.