Hei! Jeg har et lite problem med min Transformer, og bruk av Spotify på denne; Jeg kan synkronisere musikk offline i et par timer etter at jeg installerer appen, men så går den offline uansett hvilket nett jeg er på. Min Desire HD klarer å synkronisere på 3G, på wifi hjemme, og på wifi på skolen. Min Transformer klarer ikke synkronisere over noen av nettverkene. (Ikke ved bruk av hotspot gjennom min DHD, heller) Er det noen som har noe godt svar på hva dette kan være, evt. hvordan dette kan løses? De på Spotify sier bare at det er en ofte stilt problemstilling, og at det har med nettverket å gjøre, men det tror jeg ingenting på, da den synkroniserer en liten stund etter installasjon av appen, før den ikke vil mer (i tillegg til at DHD'n klarer det på begge nettverkene). På forhånd takk for svar
Ja, tyvärr har vi alla det problemet, offline-listor fungerar inte. Spotify själv säger att de inte supporterar honeycomb. Vi får väl hoppas på förbättring när ICS kommer :-) Länk till gammal tråd: https://swedroid.se/forum/50504-spotify-problem-med-eeepad.html