Jag brukar gå in i inställningar och aktivera+avaktivera offline mode! Sent from my Nexus S using Tapatalk
Det går ju inte synca låt listorna. Bara direkt när man installerar om spotify, drygt att behöva om instalera för att synca en låt
Förklara mer. Vad gör du och vad händer? Jag har typ aldrig synkat listor så jag har inte stött på problemet. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Om jag vill köra ofline mode måste jag synca playlisten, och det går bara första gången jag install spotify, annars så måste jag om instalera om jag vill synca nya låtar till offline. Men sen är ju problem att jag blir bara inloggad i 10 min ungefär sedan loggas jagut och det står you are offline. Jätte konstigt är inte inloggad någon annanstans, men när jag kör det på min iphone så funkar det
Jag har också problem med Spotify, tillräckligt för att det inte är värt att använda det ^^ Man kan inte vara online, och skulle man för en gångs skull vara det så fungerar varken sökfunktionen eller spelaren som det ska ^^ Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Fler som har haft samma problem. Lösningen verkar vara att inte använda offline playlistor. Då håller den sig online hela tiden.