Spotifyljudet brummar/wobblar i takt vid uppspelning, och hur ladda låtarna till SD?

Diskussion i 'Applikationer' startad av Kruxillimux, 25 sept 2012.

  1. Kruxillimux

    Kruxillimux Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 sept 2010
    Inlägg:
    133
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Tja!

    Har nyligen fått hem en Galaxy S3, och redan nu börjar jag störa mig på skit den inte pallar eller klarar av.

    När det kommer till Spotify och uppspelning av låtar börjar den helt plötsligt brumma, dåna, wobbla och låta helskevt med sekunders mellanrum - vilket gör det hopplöst och extremt störigt att försöka lyssna på musik. Detta händer främst när jag lyssnar över 3G.

    Sen skulle jag behöva ändra så låtarna som laddas ned i Offline-läge hamnar på SD-kortet och inte telefonen, då den knappt rymmer hälften av all min musik. Var och hur gör jag det?

    Tack
     
  2. knussin

    knussin Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jul 2010
    Inlägg:
    415
    Mottagna gillanden:
    98

    MINA ENHETER

    Du behöver få tag i en tidigare app. Där du kan välja minneskort som lagring. Sen uppdatera appen. Sök. Finns nånstans på forumet !

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
     
  3. miloudot

    miloudot Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 apr 2011
    Inlägg:
    429
    Mottagna gillanden:
    190
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Testa Meny->ljud->Vibrationsåterkoppling->Bocka ur
     
  4. Crall

    Crall Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jul 2010
    Inlägg:
    1 107
    Mottagna gillanden:
    253
    Operatör:
    AllTele
    Telefon:
    LG G6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    AllTele
    Telefon:
    LG G6
    Info:
    Kör helt default utan root.
    Telefon 2:
    COBS Smart1
    ROM:
    COBS Default Android 5.0.2
    Info:
    www.smart1.se www.cobs.se
    Har oxå fått vobblande brumljud med senaste versionen av spotify. Det är när den inte kan hämta hem streamen fort nog tror jag (händer bara när jag kör edge/3G och inte vid H eller H+) 99% av fallen sker det vid låtbyte. Den spelar upp en 1 sek ljud loop i några sekunder typ.
    som har samma problem: http://community.spotify.com/t5/Mob...-and-at-the-end-of-albums-Verizon/td-p/156620
     
  5. Dellblod

    Dellblod Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    580
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Angående att överföra låtarna till SD kortet, fungerar detta fortfarande? Dvs ladda ner gammal version, och sedan uppdatera appen via det sättet istället?