Jag har problem med att högtalaren(den för samtal alltså) låter som den är spräckt eller på väg att gå riktigt sönder, det lustiga är att det här är min tredje hero med samma problem lol.. köpte en vit(ny) i höstas tror jag det va, den höll i knappt 2 veckor ungefär. Lämnade tillbaka den till affären och fick en annan, oxå ny så klart.. samma symptom efter 3 dagar men inte riktigt så illa som den första. tillbaks till affären igen och valde en nokia e72 istället, funkade kanon men saknade alla goda funktioner osv med android så jag bytte den med en snubbe till en begagnad hero(svart) som jag nu har fått samma problem med.. jag vägrar tro att jag är ensam med det här problemet och jag använder inte telefonen på nåt onormalt sätt, jobbar i skitig och bullrig miljö så jag har högt ljud på när jag ringer men det SKA gå att maxa skiten utan att det går sönder(?) och det kan omöjligt leta sig in spånor och skit genom det finmaskiga "gallret" framför högtalaren.. allra värst hörs det precis vid signalerna som kommer när man ringer upp någon, låter riktigt illa :S nån mer som känner igen sig?
Min är också spräckt. Jag har sökt här innan på forumet om vart man kan köpa sig en ny högtalare som reservdel och byta själv. Men utan svar. Så nu frågar jag igen, Någon som vet vart man kan köpa en ny högtalare?
både roligt och tråkigt på samma gång, känns skönt att jag inte är ensam med problemet men det är ju skandal att det inte håller längre än så!