Språkproblem

Diskussion i 'Desire HD' startad av mekanismen, 9 dec 2011.

1. mekanismen

mekanismen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Nu har även jag råkat ut för det problem som inte verkar vara helt ovanligt; svenska språket har helt plötsligt försvunnit som en möjlighet att välja. Jag vet att det går att åtgärda hur lätt som helst med MoreLocale2 från Market, men jag undrar om det är någon som vet vad detta plötsliga försvinnande egentligen beror på? Vore trevligt att kunna gå till botten med det.

2. mekanismen

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Ingen som vet?

3. mekanismen

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Min DHD är inne hos Anovo eftersom jag har reklamerat den, men jag kände att det här störde mig så pass, och att det förmodligen kan finnas fler än jag som undrar över detta. Har därför tagit kontakt med HTC tre gånger, varav den tredje är i form av en mailkonversation som fortfarande pågår.

De två första koncersationerna har resulterat i svaret "Vi är medvetna om detta och det är under utredning.". Personen jag pratar med nu verkar vara lite mer intresserad, så vi får se vad jag får för svar. Jag återkommer med resultat!

4. chucken

chucken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    318

MINA ENHETER

Har aldrig hänt mig och jag har haft mobilen i över ett år. Jag skulle gissa på att det är någon app som ställer till det.