Säljes: Squeezeboxar, Sony SRS-X88, mm mm

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tictoc, 26 dec 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tictoc

tictoc Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Fjärrkontroll till Audio Pro LV33 och LV-hub. Jag är ganska säker på att den dessutom fungerar till alla i Living-serien. 285:-

Sony SRS-X88, bluetooth-högtalare med ett faktiskt helt enastående ljud och alla ingångar du kan tänka dig - wifi, ethernet, usb-in, usb-ut, Spotify Connect, Google Castle, aux - & ett väldigt detaljerat ljud. I mitt tycke har den också en väldigt bra bas. Jag kan ärligt säga att jag aldrig hört ett bättre ljud från en bluetooth-högtalare. http://www.ljudochbild.se/test/hogt...a-bluetooth-hogtalare-for-hemmet/sony-srs-x88 - Kommer med originalkartong, fjärrkontroll och strömadapter. Absolut nyskick. 2285:-

Radio, Sony ICF-M600, digital mottagare, bra skick, 785:-

Multifjärr, Logitech Harmony 525, bra skick sånär som på play/pause som ibland är tröga men det kan enkelt programmeras om, 275:-

Canon CanoScan 4200F, obs! saknar drivisar till Win 10, utmärkt skick 275:-

Squeezebox Radio kombinerar det bästa av två världar: webbradio & det enorma musikutbudet på Internet. Anslut den, knäpp på den & välj var du vill att musiken ska flöda ifrån: gratis webbradio, podcasts, din egen musik; stödjer även Spotify, Tidal m fl; stödjer multiroom. Enastående ljud i liten förpackning. Mäter bara 13 x 22 x 12,8 cm, kommer med originalkartong, strömadapter, manual. Lättare spår av användning, mycket bra skick. 1185:-

Squeezebox Touch, är en gedigen & välbyggd nätverksströmspelare. Den spelar upp musik både från USB-diskar, SD-kort samt nätverksanslutna datorer. Styr uppspelning från inbyggda pekskärmen, fjärren eller app i din telefon.
    * 4.3" pekskärm
    * Portar: Hörlurar, 2xRCA, SPDIF, Digital Koax, RJ45, USB, nätdel
    * WiFi
    * Multiroom
    * Lokal musik kan spelas från USB-ansluten hårddisk/USB-minne samt SD-kort
    * Klarar de flesta filtyper såsom MP3, Apple Lossless, Flac, Wav och AIFF, även högupplöst 24 bit/96 kHz
    * Stöd för Spotify, Tidal, Pandora mfl
    Jättefint skick! En ägare. Kommer med strömadapter, manual & fjärr. 1275:-

Bluetooth-mottagare, Sony Mbr-100, 175:-

Kablar, 2 stycken Accurate, 3 meter vardera, med banankontakter. 385:-/styck

CD-växlare, TEAC PD-D880, bra skick. Fjärrkontroll. Växlare för fem cd-skivor. 975:-

Hauppauge fjärrkontroll DSR-0095 med batteri, 125:-

Cd/dvd-spelare, Sony DVP-NS36, på 99:-

Fler bilder kan skickas. Kan levereras inom Luleå, Skellefteå & möjligen Umeå. Om något ska skickas tillkommer frakt.

Johan Jonsson

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.