Fråga: Stänga av ljud + Batteritid

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av drakelol, 29 maj 2012.

1. drakelol

drakelol Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Hejsan gott folk. Haft min HOX i 4 dagar nu och kunde inte vara mer nöjd :) vilken supertelefon.

Är dock HELT ny när de gäller HTC och kan inget, hur stänger jag av ljudet? haha.

Har även "problem" med batteritiden. Kan ladda den 100% på morgonen så är den på 50% på kvällen utan att jag egentligen gjort något, hur kommer detta sig?

Tack för svar på förhand :):D

2. Merley

Merley Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Volymknapp upp/ned när media inte spelas = välja volym för ringsignal i 7 steg, ljudlös och till sist vibration.

Din display i sig drar mycket saft, iaf om man kollar på vad som har dragit mest batteri. Kan låta konstigt men 50% batteri efter en dag av mestadels idle tycker jag är helt acceptabelt. :P Jag räknar med att behöva ladda den i slutet av dagen (även om jag sällan kommer under 40% trots musiklyssnande och browsing).

Edit: Sen vet jag inte om det är någon pseudoplacebomakebelieve-faktor på detta men jag, liksom flera, har upplevt att batteritiden blivit bättre efter någon veckas användning med laddning på det. Vet inte om det är på riktigt eller inbillning. :P

Last edited: 29 maj 2012
  3. biffenl

biffenl Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    119

MINA ENHETER