Stänga fönster på vänster sida?

Diskussion i 'ASUS' startad av jonathanwong, 25 okt 2011.

1. jonathanwong

jonathanwong Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hejsan! fick min transformer idag och märkte snabbt när jag testade olika apps att rutan som visar de olika fönster som man har, alltså klicka på ikonen nere till vänster så får du upp en lista med fönster som är igång? hur stänger man ner dessa fönster?

Kanske inte är så farlitg att ha de igång, men på något sätt känns det fel och jobbigt att ha dem där nere gående i bakgrunden :)

Hur rensar jag listan? :)

2. Azfor

Azfor Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Du menar att du långtrycker på hem knappen? Och Ja det är program som du använt senast, och det gör absolut ingenting att dom är igång för dom vilar endå bara! Drar ingen ström,

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk

3. Swesnow

Swesnow Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Föregående talare verkar inte ha förstått att du hade en honeycombplatta. Miniaturerna till vänster är dina senaste program och detta innebär att alla inte är igång. Vanligtvis brukar runt 4/5 av dessa program faktiskt "köras" i bakgrunden medan de andra bara är miniaturer av program som du tidigare haft igång. Alltså kommer program finnas där även om du inte "kör" dem.

Programen som dock "körs" drar dock inte mycket kraft från processorn utan tar upp RAM-minne. Det är bara bra att ha ett relativt fullt RAM minne. I slutsats kan man säga att det inte är något du borde oroa dig för.

4. youknow

youknow Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S9+
    Men det kommer gå i ics, då kommer det bara vara att swipe:a åt höger/vänster så försvinner dom :)

5. jonathanwong

jonathanwong Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Underbart att höa längtar tills ics kommer ut :-)

6. henel321

henel321 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107
    Telefon:
    Galaxy S21

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S21
    Platta:
    Chromebook
    Eller så kör man revolver rom och får denna feature redan idag. Fungerar grymt bra för mig, man får upp ett rött kryss vid appen i den vanliga listan

Sent from my Transformer using Tapatalk