Det är lika många som har stött på lagg & buggar.. så jag är inte ensam. Läs i trådarna.
Den flöt på utomordentligt i början men nu efter ca 1 vecka så är det inte lika rapp som förut. Klart att allt känns rappt o bra efter fabriksåterställning men vänta du bara.. ju fler apps etc man installerar och ju längre tiden går så blir det segt. Sen går det inte att komma ifrån de buggar som finns/uppkommit iom senaste uppdateringen.
Buggar:
#Wifi
#BT (tappar kontakt ibland under samtal tex mot min MW600)
#Radion (fungerar ej)
#Timern (slå på och observera ringen)
#Går ej att sänka volymen i samtal när man håller den mot örat
#Oförklarliga spök samtal
#Lagg i launchern (försök pincha) Flytet är inte som GB.
#Batteritiden ja du.. den var kanon 2 första men nu ligger android system o håller igång luren 24/7 tills man startar om. (detta händer då o då)
Detta är ett axplock av fel/buggar som jag och andra upplevt. Dual 1,5Ghz med 1G ram och inte rena flytet som man förväntar sig och alla buggar ovan.. ja då är det Sony som klantat sig... kommer ihåg hur alla fanboys hoppade på Samsung efter ICS till SGS2 som var urusel och full med buggar o lagg... sony skulle ju inte begå det misstaget men VOILA!!
Jag är inte ensam. Här är ett exempel
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=1060187&postcount=407Click to expand...