Hej på er, fick min Magic igår, fungerade kanon!... tills den helt plötsligt efter några timma startade om, och sen blir den stående i uppstartsläget och loopar runt, htc loggan och pling ljuden var 30:e sekund händer inget mer än pling pling och åter pling. Vet att det inte är många som har en än, men är det någon som kanske vet vad som har hänt och hur man fixar det? har provat att göra en reset genom att hålla ner tillbaka knappen och starta telefonen och där köra reset, hjälpte dock inte edit: den har visst hamnat i något som kallas boot loop, vilket kan hända om man flashar den? med det har inte jag gjort. hittar ingen lösning på detta. //Morgan
Om du köpt den via tre så skulle jag lämna tillbaka den. gör du det inom en vecka efter inköpstillfället tror jag det är så har tre som policy att du får en sprillans ny telefon på plats.
Jag var inte till 3 idag, men av någon konstig anledning så hade nästa alla butiker stängt i Örebro idag, undra varför. Kanske har något med att det är nationaldagen... ;-)
jag var och bytte ut min magic idag för mitt batterifel, dom var väldigt trevliga och det gick snabbt och få en ny
Hos den återförsäljare jag jobbar har HTC 15 dagars DOA-tid, dvs utbyte i butik. Hoppas det gäller hos Tre också!
Samma fel här. Får ta och lämna in den. Ska dock testa med reset., näe reset gjorde ingen skillnad. Tänkte om det hade med att göra att telefonen hade dåligt med batteri innan jag såg denna tråd.