Startar inte (omoddad)

Diskussion i 'Galaxy Ace' startad av slimn, 4 jun 2012.

1. slimn

slimn Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena!

Min tjejs Galaxy Ace vägrar nu att starta. Telefonen är helt omoddad. Detta är vad som hänt:

Telefonen har bettet sig märkligt, den har sagt att minnena är fulla fast dem inte varit det (SD och telefon). Igår fick hon ett sms, och då avisades det pga fullt meddelande minne. Efter det raderade hon ett gäng sms-trådar i mobilen och startade om telefonen, och sen dess har vi inte fått igång den.

Jag har provat dra ur batteri och blåsa som ett gammalt super nintendo (funka ej), provat starta med laddaren i och utan (funka ej), tusen gånger om. Provade också att sova på saken (skräll att det inte funka).

Nu när man försöker starta mobilen kommer man fram till bilden just innan man ska få slå pinkoden. Men där stannar den med en "Samsung"-logga och vibrerar med några sekunders mellanrum.

Någon som haft liknande problem? Går det att göra någonting?

2. ilker

ilker Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

samma sak hände med min systers telefon och då höll jag in hemknappen samtidigt som jag höll i start knappen på sidan. sen kommer det komma upp lite filer och mellan dem kandu gå upp och ner med volym knapparna på sidan av telefonen.sen väljer du reset data eller vad det står iaf där det står reset , sen så väljer du radera all data från telefonen med hemknappen så kommer telefonen startas upp som vanligt igen, det kan ta lite tid men då går den på igen.glöm inte att ta ut minneskortet innan du gör allt detta.hoppas det fixar sig

3. Addeeh

Addeeh Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fråga

Hej! Jag har samma problem! grejen är att gjorde det du sa men skärmen står still. det är en papperskorg med en blå pil. kommer det att ta tid innan den fixar sig (att den rensar telefonen) eller gick det snabbt för dig?

vänliga hälsningar, EN VÄLDIGT TACKSAM MAN!