Problem: startar inte

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av intepro, 20 sept 2014.

1. intepro

intepro Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej igår kväll tappade jag min mobil i backen, det blev ingen spricka eller liknande men mobilen startar inte längre.. när jag tar ur och sätter i batteriet igen så vibrerar den till och kommer till första screenen där det står modellnamn men sen stänger den av sig efter 2 sekunder..jag försöker hålla innen volym ner och power då kommer det en varnings meny men stänger av sig efter 2sekunder endå.. känns som det är något problem med batteriet... den har legat å laddat hela natten... det sjuka är att den funkade en snabb sväng igår kväll igen, men när jag klickade på powerknappen för att låsa mobilen så stängde den av sig igen.. nån som har nån aning om vad som kan hjälpa mig?!

2. intepro

intepro Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

nu starade mobilen och höll sig vaken i en minut sen stängde den av sig igen.. när den va igång och jag försökte klicka på powerknappen för att låsa den. då kom menyn upp som frågade om jag vill starta om, ändra till ljudlös (samma meny om man håller inne powerknappen länge) den kom upp när jag klickade på dpowerknappen en snabb gång.. sjukt skumt..

3. Kåbe

Kåbe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6
    Låter nästan som powerknappen fastnat i intryckt läge.