Startar om hela tiden

Diskussion i 'Magic' startad av tord00, 7 sept 2009.

1. tord00

tord00 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Hej,

Jag har råkat ut för nått konstigt nu. Har en vodafone magic och det som händer är att när jag koppla in USB kabeln för att tex föra över filer mellan dator och telefon så bootar den om. Inte fullt ut utan bara till "android loggan" och sedan står den och loopar så. Detsamma om jag får ett SMS så bootar den om till android loggan och sedan får man knappa in pin koden igen. Dock loopar den inte där. Har inte märkt detta tidigare och kan inte dra mig till minnes att det skulle vara någon app som orsakar detta som jag inte haft ett bra tag. Någon som känner igen sig, tips idéer. Liiiite irri bara... :mad:

Har startar om telefonen och tagit ut batterier men ingen skillnad.

2. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

en wipe , annars kan du nog flasha en annan rom

3. tord00

tord00 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Låter ju lite drastiskt, ingen som råkat ut för nått liknande? Flasha, wipe? Känns ju lite b?

4. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

lite b hmmm vem skulle kunna gissa vad som är fel på din ROM när du sitter hemma hos dig och vi här borta även HTC hade sagt WIPE . Men nu när du vill inte göra det skaffa dig
    adb logcat
    just innan telefonen startar om sig och ladda upp de här som textfiler

5. tord00

tord00 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Herregud va dryg jag måste vara och det va ju inte alls med min mening. Ursäkta men man blir ju lite besviken. Trodde inte det va en windows nalle man köpt. När du säger WIPE, är det en hard reset eller soft du menar då?