"startar om" sej själv ibland och tar emot samma sms flera gånger.

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av MostWanted93, 3 mar 2011.

1. MostWanted93

MostWanted93 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja, som rubriken lyder. Har världens drygaste problem.
    Ibland vibrerar telefonen till precis som den gör när nått kraschar, musik och sånt fortsätter men skärmen går inte att tända, den är så i typ 15 sek sen "startar" den, ansluter till nätet(telias alltså) igen då den tappar den anslutningen, och återkommer tillslut till homescreenen. Musiken slocknar dock när den börjar komma till liv igen.
    Har mina misstankar om att de är Laucher Pro som kraschar, eller har ni några tips om annat de kan bero på?

Har även problem med sms´en.
    Igår när jag satt på bussen påväg till skolan hände dendär kraschen, och när den väl vaknade igen fick jag nå sms jag hade fått undertiden den muppade sej, 2 st, men ett av sms´en fick jag 5 st av, 2 av de andra, så totalt 7 st sms kom, och båda personerna som skickade hade bara 1 skickat i Skickat.
    Och de händer ganska ofta och att Föregående sms som nån skickat åt mej, återkommer när dom svarar nästa gång.
    Så t ex om nån skriver typ "aa, men går de bra då troru?
    och jag svarar på de, och får tillbaka ett svar sen, får jag Går de bra- sms´et + de dom egentligen svarade, utan att dom har råkat skicka de igen eller nått.
    Händer lite då och då att jag får samma sms sådär, inte bara när den kraschar.

Några aningar om vad de kan bero på?

Ja, jag har sökt men inte hittat nått vettigt.

2. Donre

Donre Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84

MINA ENHETER

Det låter som du har rätt i att det är launcher pro som kraschar. Avinstallera och byta till någon annan. Om problemet kvarstår kan du testa en fabriksåterställning. Vet inte varför du har problem med sms:en med det är möjligt att det har något med kraschen att göra.