Statistikapp för ikonanvändning

Diskussion i 'Applikationer' startad av julskinkan, 13 september 2012.

1. julskinkan

julskinkan Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Hej,

Någon som vet ifall det finns någon app som håller koll på vilka appar man klickar på flest gånger? Tänkte att då hade det ju varit ganska smidigt att välja vilka ikoner som ska finnas på hemskärmen t.ex.

Man kan tycka att man borde veta detta själv men jag orkar inte fundera över det utan vill bara ha en app som räknar upp ett varje gång man startar en app och att man sedan kan få en fallande lista på dem...

Eller kanske finns inbyggt i Android någonstans? Jag har inte hittat det iaf.

Mvh

2. hetp0st

hetp0st Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

AUtoAppOrganizer kan, förutom att de dig autouppdaterande mappar, visa vilka appar som är oanvända (sällananvända egentligen). Det kanske är tillräckligt bra för dig?

3. julskinkan

julskinkan Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Tackar, men fattar inte riktigt vad den gör. Den verkar bara kategorisera apparna men någon räknare för hur många gånger de har använts hittade jag dock inte.

4. hetp0st

hetp0st Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Den skapar automatiskt en kategori för oanvända appar på samma sätt som den gör en kategori för "newbies". Kategorierna är dynamiska mappar som alltså ändrar innehåll efter hur du installerar och använder appar. Du kommer åt dessa antingen genom appen eller genom att skapa en genväg till den kategorin på hemskärmen.