Stavningskontroll

Discussion in 'Galaxy S2 - Allmänt' started by snoffa, Jun 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoffa

snoffa Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Tjena.

Undra kort o gott vilket sms app jag ska köra med för att få tillgång till stavningskontroll. Jag stavar nämligen som en kratta ibland :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

2. wannebe

wannebe Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

starta stock sms app och börja skriva ett mess, "klicka" på det lilla kugghjulet jämte "space" tangenten.. välj XT9 sen Avancerade XT9 inställningar.. där kan du klicka i stavningskontroll :)

3. Hund

Hund Android Hedersmedlem

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7
    ROM:
    GrapheneOS
    Det är ett nytt tangentbord du är ute efter, att byta ut meddelande-appen gör ingen skillnad. Jag rekomenderar SwiftKey, även om du stavar som en kratta förstår den vilket ord du försöker skriva.

Fördelen med SwiftKey gentemot stock är att den lär sig hur du skriver och ger förslag på ord allt eftersom du skriver. I vissa fall behöver du inte skriva alls utan bara trycka på dom föreslagna orden för att skapa den meningen du hade tänkt skriva.

Enligt statsen så har jag gjort totalt 86.105 tangentbordsnedslag hittils och SwiftKey har besparat mig på 33.917 tangentbordsnedslag sedan jag installerade betan för någon månad sedan. Vilket har gjort mitt skrivande 39% effektivare. :)

Last edited: Jun 26, 2011
  4. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

MINA ENHETER

Vi har riktlinjer som vi vill att alla följer.
    Visserligen strular url'n till dessa men likväl är strukturen glasklart uppenbart eller borde vara.
    Låser tråden och när du vill göra det ordentligt är du välkommen att skicka mig ett pn så öppnar jag upp tråden igen

Thread Status:
Not open for further replies.