Stegrande ringsignal

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Dheri, 18 dec 2009.

1. Dheri

Dheri Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag har letat ett tag efter att kunna ställa in stegrande ringsignal, kan inte hitta någon sådan funktion vare sig i telefonen eller på market.

Finns den och jag letar dåligt? eller är det så att en sådan grundläggande funktion som funnits på alla mina tidigare telefoner inte finns till android än?

2. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag har det installerat två app en av de fixar det , missedcall eller den nya vinnare FoxyRing , den senare tror jag mer på att fixade detta

3. Dheri

Dheri Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Nja, FoxyRing hade något liknande, det ställer in volymen automatiskt beroende på ljud i omgivningen, tid och plats. Lite väl avancerat för min smak även om jag kan se nyttan.
    Men jag ska ge det en chans och testa det lite, så än så länge ligger det kvar i telefonen.

Missedcall, är ju en fantastisk app med möjligheter att bli ännu bättre, fantastiskt att man kan ställa in hur telefonen ska vibrera, och att man kan få påminnelser om missade samtal. Den här appen lär stanna länge på min lur.

Men jag saknar fortfarande den helt vanliga stegrande ljudsignal funktionen...

4. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

FoxyRing har en sådan effekt testa , om den är låg så stegar den upp efter ett par signaler tror jag