Stereo headset med aktiv brusreducering

Diskussion i 'Allmänt' startad av zidz, 12 jun 2012.

1. zidz

zidz Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag köpte en Galaxy S2 och är sjukt nöjd över den aktiva brusreduceringen i telefonen. DVS om du dammsuger, åker pendel eller är i andra ljudliga miljöer så är det fortfarande bara min röst som hörs i andra änden av samtalet. Till min förvåning har jag flera gånger fått frågan "Är du fortfarande kvar på kontoret?".

Nu är jag ute efter en Bluetooth Stereo Handsfree som är lika kompetent, dvs har aktiv brusreducering med dubbla mikrofoner precis som min Galaxy S2.

Idag har jag en Sennheiser MM200 och är ute efter något liknande. Eller något som ser ut som dessa Jabra lurar.

Jag har provat några enkla bluetooth-mono-snäckor av vänner som har just aktiv brusreducering med dubbla mikrofoner, men det har varit väldigt tveksam ljudkvalitet för personen i andra änden.

Någon som har en Bluetooth Stereo handsfree som har en väl fungerande aktiv brusreducering?

EDIT: Dom ända jag hittar som verkar ha vettig aktiv brusreducering är detta blåtands headset, men dom är för stora. Man vill ju inte gå omkring med denna runt halsen hela dagarna.

Last edited: 12 jun 2012