Träff för Android utvecklare och Android fans i Stockholm Tisdag 8:e Oktober: GDG Android Autumn Meetup 2019
Detta är på Tisdag, får se om jag går är förkyld och har migrän och mår inte så bra just nu Är även en heldag med kurser i Kotlin 16:e November: Kotlin Everywhere Stockholm
Schemat View: https://i.imgur.com/uP2Mnpe.png och kurser/sessioner för Android programmerings kurser i Stockholm 16:e November är uppe nu: Kotlin Everywhere Stockholm Är reggad men får se om jag går i slutändan eller inte då det är dagen före min 29års dag
Detta är nu på Lördag Gratis Android/Kotlin programmeringskurs i Stockholm och på Söndag fyller jag 29
Intressant. Vet inte hur det ser ut med platser nu. Men behöver man ha någon typ av förkunskap? Ser inget gällande det.
Det verkar tyvärr fullt och 9 personer på kö just nu, tror det finns både lättare och svårare nivå, kommer köras 2-3 olika rum
Hoppade av gratis Android app programmeringskurs på Lördag 16:e November 09:30-20:00 i Stockholm Kotlin Programming Language Kotlin Everywhere Stockholm för att jag hellre vill vara hemma och chilla och städa lite osv dagen innan jag fyller år så någon annan fick platsen och nu är det 8 personer på kölistan istället för 9