Stora Problem

Discussion in 'Optimus 2X - Allmänt' started by AndreasLjung, Apr 18, 2011.

1. AndreasLjung

AndreasLjung Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Efter att jag hade haft en problemfri Optimus 2X beslutade jag mig igår för att roota den och genast startade problemen. Idag kraschade Supernytt och flera andra appar hela tiden när jag skulle starta dem och det värsta är att phone appen kraschar totalt, så den tappar helt signal och statusbaren blir grön hela tiden. Orootade med Superoneclick Root och problemen kvarstår... Är det nytaste Superonclick om det gör någon skillnad. Vill helst inte blåsa telefonen då jag bland annat har kommit långt på vissa spel etc.

Tacksam för hjälpen:)

2. Hotlips

Hotlips Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag rootade om min 2x igår med Oneclick 1.8 efter att ha lagt in LG's uppdatering. Inga problem.

3. Walle

Walle Youth Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nokia 9 Pureview

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nokia 9 Pureview
    ROM:
    Orginal
    Platta:
    Galaxy Tab S3
    ROM:
    Orginal
    Testa med att rensa cachen för de program som strular. Kan vara ide att ta ner rommanger från market och välja reparera filrättigheter. Värt ett test.

4. AndreasLjung

AndreasLjung Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Tyvärr hjälpte det inte att reparera filrättigheterna utan galleriet fcar fortfarande hela tiden, Mybackup Pro fcar också när jag ska göra backup på appar, så nu verkar det som att jag blir tvingad att blåsa hela jävla telefonen för att ens kunna ringa. Nä, root är inget jag kommer ge mig in på förrän det är 100% säkert. :/