Strul med bluetooth i FroYo

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av Sundhult, 11 aug 2010.

1. Sundhult

Sundhult Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan!
    Sedan jag uppgradera till FroYo FRF91 har jag haft stora problem med bluetooth med alla kopplade enheter (orginaldocka, SE MW600, Peltor WS3 Alert mm). Jag har provat det mest (unpair, om starter mm mm).

Är det fler som upplever det?

Förslag på åtgärder?

//.D

2. JacobVF

JacobVF Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hade problem med mitt MW600 tidigare då jag körde 2.1u1, men med 2.2 har det fungerat hur bra som helst. Problemet jag hade tidigare var att jag var tvungen att starta enheten först och sen enable på telefonen för att det skulle skickas ljud till MW600, inte någon annan ordning. Men som sagt, efter 2.2 har det aldrig strulat.

3. njb

njb Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Samma här orginal docka & bildocka...

Desktop dockan: Problem att strömma podcasts, verkar som om wifi och bluetooth inte tycker om varandra.

Bildocka: Problem att spela upp (nertankade) podcasts (via Listen) samtidigt som navigatorn går. Händer dock inte ofta.
    Ibland så startar (nästan) telefonen också om, skärmen blir svart och sista delen i boot videon spelas upp, bara hänt vid 3 tillfällen.

Summa sumarum... ngt skumt med blåtanden är det iaf.

4. alongusername1

alongusername1 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Går inte att ansluta till min receiver för att spela upp musik eller min laptop för att spela upp musik eller överföra filer :(

5. drarmi

drarmi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag har också haft strul nu med 2.2 och bluetooth. Någon gång har det hängt hela luren så jag har fått hård boota vid inkommande samtal. Någon gång har haft de problem som beskrivs ovan med förlorat ljud.
    Samma på 2.1.