Hur många är det som använder denna app och deras tjänst. Jag har testat nu i ca 2 veckor och tycker det funkar ypperligt, lätt en spotifydödare. Just det att man kan få streama sina egna filer på ett väldigt enkelt sätt till väldigt många olika plattformer är riktigt nice. Tyck till och pusha på denna grymma app så fler använder den
Det är riktigt bra, men mycket dåligt i det tyvärr också :/ sen tar det tid att bygga upp ett lika bra bibliotek som spotify tyvärr, så för mig är det värt 99:- i mån för spotify iaf!
Kör med subsonic och tycker den är grym! Dels funkar den bra på telefonen men sedan kan man sitta vid vilken dator som helst utan att ladda ner något program vilket är perfekt. Gillar spotify mycket också, tycker inte det ena utesluter det andra.
Testar Audiogalaxy o google music beta. Båda har sina fördela. Spotify har jag ratat då jag inte vill betala en gång till för musiken jag har ca 25000 låtar o flera av dem finns inte på sporify. Lutar nog åt gooogle då man slipper ha servern på. Men kanske skulle testa subsonic
Dom som vill testa kan jag slänga upp användare till på min server då jag ändå behöver testa hur mkt jag kan pressa ut. sleva iväg ett på med användarnamn, lösen och er mejl adress.