SugarSync - Synca dina filer till telefonen!

Diskussion i 'Applikationer' startad av Tocator, 23 aug 2009.

1. Tocator

Tocator Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

SugarSync finns nu tillgängligt för Android. Det här programmet laddar du först hem till datorn, sedan väljer du vilka mappar på datorn du vill synca. Så fort du valt en mapp så kommer allt innehåll i den att laddas upp. Så fort du lägger till en fil, eller tar bort en fil, så görs samma ändringar på internet.

Du kan använda SugarSync på flera datorer, och kommer då åt exakt samma filer på alla datorer. Ändrar du en fil på en dator, så ändras den på den andra datorn.

Inte bara det, du kommer även åt SugarSync på Android-telefonen, detta genom att använda ett program som heter SugarSync i market.

Allt är gratis, och du får 2Gb utan kostnad.

Testa det!

https://www.sugarsync.com/referral?rf=cffpgn2mefzem - Om du använder den här länken får du 500Mb extra!

Last edited: 23 aug 2009
  2. bridgemill

bridgemill Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

NAJS!!! :)

3. chrios

chrios Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sugarsync verkar bra, men saknar än så länge en linuxklient, tyvärr. :(
    Dropbox har stöd för linux, men har ännu inte släppt en androidklient, irriterande.

4. bridgemill

bridgemill Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tråkigt!!

Jag använder dropbox just nu så jag ska testa och se hur Sugarsync funkar i Windows. Dropbox fungerar otroligt snabbt och bra, inga problem.

5. plexuz

plexuz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Tyckte det här skulle funka perfekt tillsammans med keepass så att jag alltid skulle senaste versionen av min lösenords-fil men det går inte riktigt så bra som jag hade önskat. Gör jag fel eller är det så att magic brefcase inte funka i telefonen?

6. Tocator

Tocator Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Jo, Dropbox var också riktigt bra. Fördelen med det här programmet däremot är ju att du kan välja vilka mappar du vill ska syncas. Så här är du inte låst till bara en mapp, utan kan ladda upp hela hårddisken om du vill. :)

Såg att erbjudandet om att man får 500Mb extra bara gäller några dagar till. Så registrera er nu och testa så har ni i vilket fall som helst gratis extra utrymme. :)

7. JHPadu

JHPadu Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Är det någon som vet om/hur man kan använda en alternativ musikspelare för att "streama" musik från SugarSync. Tycker inte att den integrerade är allt för rolig ;P

PS. Didiom är på g till Android ^^