Fråga: Sumpade jag alla mina kontakter?

Diskussion i 'Nexus 4 - Allmänt' startad av Fnatte79, 14 feb 2013.

  1. Fnatte79

    Fnatte79 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2010
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    1
    Telefon:
    OnePlus 6T McLaren

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 6T McLaren
    Hej alla glada Nexus-ägare och även ni ledsna?
    Jag har alltid haft Ericsson, Sony Ericsson och SONY lurar så det har ju varit tre olika Xperia innan jag skaffade mig en N4 som jag faktiskt är sjukt nöjd med trots min tidigare kanske osunda läggning till en viss tillverkare... hur som helst, i mina Xperia lurar lade man ju in sina kontakter under just kontakter, frid och fröjd... nu i N4 använder man Personer om jag inte gjort fel? Nu testade jag det där med att nolla ramverk för att leta efter nya uppdateringen vilket resulterade i att Play slutade fungera, fick då tipset att ta bort mitt konto och sen lägga till det igen och när jag gjorde det försvann alla mina kontakter under Personer, finns min telefonbok någon annanstans eller har jag sumpat alla mina kontakter nu?
     
  2. qsecofr

    qsecofr Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    15 jan 2010
    Inlägg:
    3 575
    Mottagna gillanden:
    693
    Telefon:
    S24 ultra

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S24 ultra
    ROM:
    Ja tack.
    ROM:
    Ja tack.
    I vanliga fall så har man kontakterna synkat till sitt gogglekonto. Kolla under inställningar, konton, google, klicka på ditt konto längst upp och kolla så att kontakter är ikryssat för synkronisering.

    Kolla även under Personer och kontakter som skall visas så att det är rätt inställt.

    Logga in på ditt googlekonto via datorn och se om du har kontakterna där.
     
  3. Fnatte79

    Fnatte79 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2010
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    1
    Telefon:
    OnePlus 6T McLaren

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 6T McLaren
    Okej, jag var inte normal... stängde av all synkronisering i mina andra lurar eftersom jag inte behövde det, av vana gjorde jag det även nu.

    När det gäller visning var det rätt.

    Inga kontakter på min webbmail, tror det var därför jag stängde av det i mina andra lurar för att inte mixa dom.