Övrigt: Sunbird app

Diskussion i 'Applikationer' startad av Droid_309, 22 jun 2024.

1. Droid_309

Droid_309 Guest

För er som kanske ej hade koll på denna så kika in denna då dom gör en comeback igen med en ny version. Dock så fanns det stora brister på deras förra försök med denna så läs på innan ni eventuellt provar. Jag håller iaf tummarna att detta kommer att fungera framledes.

Sunbird Messaging - Chat with any bubble you want

Last edited by a moderator: 22 jun 2024
  2. Buzz

Buzz Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    2 222

MINA ENHETER

Nyfiken på varför tror du att det kommer att fungera? Hittils har väl alla andra försök spärrats av Apple?

3. Droid_309

Droid_309 Guest

Ja deras tidigare test spärrades inte av apple.
    Dock så tror jag att denna kommer att lyckas bättre än andra appar som försökt. Svårt att säga att det är 100% men skulle jag köra android så skulle jag absolut prova åtminstone. Funkar det så kanon. Det är en sak jag vill kunna göra på Android så jag håller tummarna.

4. frassedylan

frassedylan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 093

MINA ENHETER

5. Droid_309

Droid_309 Guest

Absolut fanns det brister men är nog säker på att dom lärt sig från förra vändan. Jag kommer iaf följa detta och se vart det tar vägen denna ggr.
    Inget är ju helt spikat men från vad man kan läsa sig till så ska dom ha fixat till flera av deras säkerhetsbrister från förra vändan.
    Men ska göra ett tillägg på mitt inlägg att läsa på innan bestämmer sig för att prova.

frassedylan gillar detta.