Surfplatta som skrivhjälpmedel?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av kanor005, 1 aug 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. kanor005

kanor005 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Vilken är den bästa surfplattan till att skriva dokument med etc. Finns ju ett antal som man kan köpa tangentbord till! Skriv även kommande!

2. Screemer

Screemer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Har en Asus Transformer själv och gillar både tangenbordet och det inbygda on-screen tangenbordet.
    Finns också så man får Svenka tecken om det inte ingår när man köper sin platta på on-screen tangentbordet.

finns rätt ok appar för ordbehandling typ MsOffice dokument också, även gratis.

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk

3. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Samsung galaxy tab har thinkfree office som läser till exempel word och excel filer :) den är ju inte så stor så det är ju bara att rekomendera om du känner att 7" räcker, men sen finns det ju ett tangentbord till den.

4. Swesnow

Swesnow Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Jag skulle absolut rekomendera asus transformer. Skulle knappast säga att det är en fördel med sgt att den kan hantera word då transformern också kan det. Tagentbordet till transformern funkar utmärkt att skriva på.

5. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

I så fall så är SGT bara för dig om du vill ha den mindre plattan, annars så är ju transformer garanterat det bästa valet med tanke på att du kan fälla ihop den med tangentbordet som en laptop :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.