Surfplatta som visar olika problem trots återställning.

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av rostad360, 30 jul 2012.

1. rostad360

rostad360 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Hej.

Köpte mig en platta från Point Of View som jag haft problem med från början i december när jag fick den.

Det började med att när plattan var i viloläge så låste den sig så man varken kunde starta den eller något utan man var tvungen att trycka på reset knappen för att få liv den. dDetta händer till och från så tröttnade på den och lyckades bli av med laddaren.

Nu efter ett par månader hittad ejag laddaren och problemet kvarstod så jag lämnade tillbaka den till Misco där dne är köpt.

Dem skicka tillbaka den till mig då dem skrev att dem hittade inget fel och nu har problemet inte uppstått på en hel dag.

Dock är det ett nytt problem som jag undrar om dte är värt att lämna in för.

Nu när plattan ligger i viloläge så ibland startar den upp sig själv ur viloläget och stänger ner sig direkt efter och håller på så lite då och då, igår hände det 4 gånger varav 2 av gångerna så bestämde jag mig för att filma.

Om ni vill att jag visar klippet/klippen så kan jagf lägga upp dem på YouTube.

Men vad tror ni är fel?, jag har försökt återställa den ett par gånger, har även flashat om den med orginal firmware från point Of View men inget hjäler.

mvh Rostad360