Köpes: Surfplatta + tangentbord

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Rickepip, 21 sept 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Rickepip

    Rickepip Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2011
    Inlägg:
    421
    Mottagna gillanden:
    907

    MINA ENHETER

    Är på jakt efter en Asus Transformer med tangentbord till min svärfar. Någon som har nått billigt liggande?

    Spelar ingen roll ifall det är bland de första modellerna då han endast kommer surfa på facebook och betala räkningar ändå.

    Som mest 1500-1800kr gärna billigare.
     
  2. Dingus

    Dingus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jan 2012
    Inlägg:
    584
    Mottagna gillanden:
    244

    MINA ENHETER

    Jag har en w510 som du kan få för 2000+frakt om du är intresserad. Den är minimalt använd

    Skickat från min D6503 via Tapatalk
     
  3. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 993
    Mottagna gillanden:
    1 187
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Jag har en Asus Transformer Prime(TF201) med tangentbordsdocka. Fungerar utan problem och har inte varit rootad eller mixtrad med, finns laddare, kartong och även ett extra batteri till tangentbordsdockan så att du kan byta det när batteriet börjar sega ihop. Kvitto finns på inköp från Alina System men garantin har gått ut. Skärmen är i fint skick, baksidan har någon enstaka repa men inget hemskt så. Medföljer ett jäkligt stiligt Asus-fodral som jag tror kostar runt 300-400 idag där både surfplattan och tangentbordsdockan får plats. Hade tänkt mig runt 1700:- för den, hur låter det? Har flertalet referenser härifrån om du är tveksam till distansköp.
     
  4. Rickepip

    Rickepip Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2011
    Inlägg:
    421
    Mottagna gillanden:
    907

    MINA ENHETER

    Har fått ett erbjudande om att få köpa en TF101 med docka för 1000kr så det ligger närmare till hands i dagsläget. Mvh
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.