Fråga: Surfplatta till datorläge?

Diskussion i 'Samsung' startad av Webface, 19 jan 2016.

  1. Webface

    Webface Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jan 2016
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej alla Swedroidare!
    Är en alldeles ny medlem som har en fråga som jag som amatör vore väldigt tacksam för att kunna få svar på.
    Har en Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition och har hört sägas att det på något sätt skall gå enkelt att göra en
    inställning på den så att surfplattan kommer att fungera som i datorläge. Orsaken till varför jag vill kunna ställa om den
    är att jag vill kunna spela bingo hos Betsson, men som inte tillåter att man spelar bingo annat än som på en dator.
    Kan någon vänlig själ på ett enkelt sätt isf förklara hur man gör inställningen om det nu är möjligt att göra den?!
    Tack så mycket på förhand!
     
  2. G4il1

    G4il1 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2009
    Inlägg:
    1 006
    Mottagna gillanden:
    341

    MINA ENHETER

    Antar att det är din browser i plattan du pratar om att du använder för att komma till betsson?
    I så fall kan du när du är på en websida välja menyknappen och sedan bör du hitta ett val som är i still med "Desktop View" eller "Request desktop site"

    Funkar inte det kan du ta ner Firefox och där lägga till tillägget "Phony" som kan göra att Firefox presenterar sig som en dator istället för mobil.
     
  3. Webface

    Webface Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jan 2016
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Tusen tack för svar!!!
    Skall pröva detta senare idag och oj vad svårt det har varit att få veta detta av någon tidigare.
    Tack ännu en gång!

    Med vänlig hälsning
    Webface